Kontaktujte nás|Po-Pá 9-16:30h
MALINA GROUP

Manažer kontaktního centra

VOLNÉ POZICE
VOLNÉ POZICE

Manažer kontaktního centra

Popis pozice:

Energetický Holding Malina a.s. je subjekt působící na českém trhu obnovitelných zdrojů, zelené energie a jejího financování. Vstoupili jsme na český trh, abychom pomohli vyvést vybrané domácnosti z energetické krize tím nejšetrnějším způsobem. Majoritním vlastníkem Maliny je americký výrobce solárních panelů a nejmodernějších technologií společnost Gen2 sídlící v Kalifornii, jejíž výrobní partnery můžete nalézt i v Asii. Tato výrobní, distribuční a montážní kombinace znamená pro naše zákazníky jediné – nejlevnější ceny na trhu, nejdelší záruky a nejrychlejší instalaci. Jakožto jediní výrobci na trhu nabízíme úsporná řešení na míru každé domácnosti a společnosti, jsme šetrní k přírodě již během výrobních procesů a v konečném důsledku i k peněženkám zákazníků díky vynechání různých dodavatelských řetězců.

V České republice budujeme silný tým kvalifikovaných lidí, kteří mají tah na branku a kteří nám pomůžou doručit úsporná řešení do co nejvíce domácností.

Na pozici Manažera Kontaktního Centra budete mít na starost komplexní agendu s budováním kontaktní centra ve společnosti, která očekává nabrat tento rok přes 5000 zákazníků. Budete se podílet i na budování kontaktního centra samotného. Zákazník je pro nás na 1. místě, a tak i chceme, aby vypadal naše komunikace po uzavření smluv.

S námi se nudit nebudete, protože na této pozici budete dělat:
  • budovat kontaktní centrum na zelené louce vč. výběru vhodných technologií
  • podílet se na určování komunikační strategie v rámci aftersales aktivit
  • mít zodpovědnost za kvalitu komunikace
  • podílet se na náborových aktivitách do KC
  • motivovat vzniklý tým ke kvalitní práci
  • přípravu a realizaci nových projektů
  • vzdělávat se v oboru energetiky
  • mít spoluzodpovědnost za obraz společnosti v online prostředí
Co Vám můžeme nabídnout:
  • Spolupráce na HPP/formou ŽL
  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zajímavé finanční ohodnocení – odměna dle zkušeností, znalostí a dovedností, v případě úspěšného zapracování možné i další bonusy
  • Karta MultiSport
  • Odborné a jazykové kurzy/školení
  • Pravidelné firemní akce a teambuildingy
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
  • vzdělání: SŠ/VŠ
  • zkušenost na podobné pozici
  • prokazatelné úspěchy v předchozích zaměstnáních – vysokou zákaznickou spokojenost
  • zkušenost s vedením týmu vč. jeho školení
  • schopnost samostatně pracovat na přidělených úkolech
  • pečlivost, analytické myšlení, flexibilitu, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost
  • dobrá znalost práce na PC
  • přehled o technologiích vhodných pro kontaktní centra